Elektronikus küldemények fogadása

Célunk modern és ügyfélközpontú közigazgatási eljárások kialakítása, elektronikus ügyintézési lehetőségek biztosítása minél teljesebb körben.

2023. október 15-től a közigazgatási döntéseket, hatósági bizonyítványokat a Hegyközségi Tag kérésére, nyilatkozata alapján Cégkapun, illetve Ügyfélkapun keresztül digitálisan, hiteles szervezeti aláírással és időbélyegzővel továbbítjuk. A megoldás előnye annak költségtakarékossága mellett az, hogy az így kiadott származási bizonyítványokat további digitális ügyintézéshez is fel lehet majd használni, így például a NÉBIH 5051-es űrlapjához is lehet csatolni.

Amennyiben Ön is élni kíván a lehetőséggel, kérjük az alábbi nyilatkozatot legyen szíves eljuttatni illetékes hegybírójához:

Segítségül összeállítottunk egy tájékoztatót, hogyan tudja fogadni az elektronikus módon továbbított küldeményeket:

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

A hírlevélre való feliratkozás számos előnnyel jár: azonnali értesítés az eseményekről, újdonságokról.