A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa által indított „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” borpromóciós program a hazai borok és terroir sokszínűségét népszerűsíti. A huszonkét borvidék változatos talaja Haraszti Blanka divattervezővel együttműködésben egy egyedülálló kollekcióban kelt életre.
A „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” kampány célja a kulturált borfogyasztás népszerűsítése és a magyar borok elismertségének növelése, miközben hangsúlyozza a borok származásának fontosságát. A bornak, mint az önkifejezés egyik eszközének bemutatása áll az egyedülálló, többlépcsős aktivitások középpontjában. A játékos és színes kommunikációs kampány a hazai borok változatosságára, a huszonkét magyar borvidék különleges karakterére hívja fel a figyelmet.
A borvidékeken készült talajfotók kreatív értelmezése nyomán született meg tavasszal a Terroir Kollekció Haraszti Blanka divattervező közreműködésével. A limitált kapszulakollekció fiatalos és lendületes darabjai – köztük a kampány szlogenjét és a borvidékek jellegzetes talajmintázatait megidéző ruházati és kiegészítő elemek – vizuálisan is megragadták a borvidékek karakterét és a terroir sokféleségét.
A borvidékek részéről érkező élénk érdeklődésre reagálva a tervező a kollekció egyes darabjait továbbgondolta, hogy testre szabott formában elérhető legyen valamennyi borvidéki szereplő számára. Így született meg a Terroir Kollekció – Borvidéki Katalógus, amely négy terméket – pólót, esernyőt, baseball sapkát és vászontáskát – mutat be huszonkét változatban, egyedileg, borvidék-specifikus megjelenésben.
A katalógus és további információk az alábbi linken érhetőek el: