Webinárium a 2017-es és a 2023-as piackutatás eredményeinek összehasonlításáról
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa 2017-ben átfogó, reprezentatív piackutatást végzett a magyar borvásárlási és borfogyasztási szokásokról. Az idei évben hasonló alapokon, de egyes kérdéseket megismételve egy három részből álló piackutatás készült, melynek végleges eredményeit még nem ismerik az ágazat szereplői.
A sajtónyilvános webináriumon Prof. Dr. Szolnoki Gergely, a Geisenheim Egyetem Bor- és Italgazdaságtani Intézetének adjunktusa tart bemutatót az elmúlt hat év változásairól, az idei kutatások eredményeit pedig Rabcsánszki Laura, a Társadalomkutató Kft. projektvezetője foglalja össze.
Az eredmények egy webinárium keretein belül kerülnek bemutatásra.
A webinárium időpontja: 2023. október 10.; 9:00 óra
Az online eseményen való részvétel regisztrációhoz kötött.
Regisztrációs link: https://hntrendezveny.wufoo.com/forms/zll6ubn0dfwdm6/