Tájékoztatás az ügyintézés menetéről a járványegészségügyi intézkedésekkel kapcsolatban
A koronavírus (COVID-19) járvánnyal kapcsolatosan több intézkedést vezetett be Magyarország Kormánya. A járványügyi helyzet egyelőre nem indokolja a hegybírói, regionális titkári és titkársági ügyintézés felfüggesztését, hiszen a Kormányhivatalok és a NÉBIH is folytatják munkájukat. A járványveszély csökkentése miatt ugyanakkor megelőző intézkedések bevezetése indokolt annak érdekében, hogy csökkentsük a hegyközségi irodákban dolgozó hegybíró és adminisztrátor kollégák megfertőzésének veszélyét.
Kérjük, hogy a személyes hegyközségi ügyintézést a szükségesen minimális mértékre csökkentsék. Ennek érdekében előzetesen telefonon egyeztessenek időpontot a kollégákkal.
Kérjük továbbá, hogy a szükséges igazolások, engedélyek, származási bizonyítványok, okmányok kérelmeit emailen, vagy E-papír (www.epapir.gov.hu) formájában szíveskedjenek előzetesen megküldeni a kollégák részére, akik a dokumentum átvételére előre egyeztetett módon nyújtanak lehetőséget.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a hegyközségi irodában egyszerre csak 1 ügyfél tartózkodhat és a szájmaszk használata kötelező.