BUBORÉKOK NYARA
Örömmel tájékoztatjuk, hogy elindult a Magyar Bormarketing Ügynökség nyári belföldi borpromóciós kampánya, amelynek célcsoportja a fiatal felnőttek. Fókuszában a különféle könnyű borok, buborékos borok és pezsgők, valamint az ezekből készült italok állnak, tehát minden, ami pezsgő, habzó- és gyöngyözőbor, pét-nat, fröccs, bor- és pezsgőkoktél.
Alábbi megkeresésünkkel e kampányhoz való csatlakozásra invitáljuk borászatát.
A kampány a „Buborékok nyara” szlogen mentén, online és offline eszközökkel hívja fel a hazai közönség figyelmét a friss, könnyű, a nyári élményekhez kiválóan illeszthető buborékos borokra, azok felelősséggel történő fogyasztására. A kampány során az online tér változatos felületein, többek között a közösségi média platformjain jelennek majd meg a hazai borászatokat és borokat népszerűsítő tartalmak, továbbá országszerte kihelyezett hirdetések invitálnak a magyar borok e válfajainak (újra)felfedezésére.
A kampány egyik elemeként a fiatal felnőtt korosztályt – amely a jövő borfogyasztóit képviseli – több százezres követőtáborral rendelkező zenész influencer-csapattal szólítjuk meg. Ehhez kapcsolódva, augusztus folyamán számos rendezvényen kiemelt „Buborékok nyara” jelenléttel és rendezvénybuszról történő kóstoltatással is tervezünk, valamint nyereményjátékot hirdetünk, amelynek keretében a szerencsés nyertesek kedvencükkel, a fellépő zenészekkel találkozhatnak és koccinthatnak, végül a követőknek egy ún. aftermovie-val mutatjuk be a „pezsgő” nyári borozás legjobb pillanatait.
Amennyiben szeretne csatlakozni borászatával és boraival az országos média kampányhoz, várjuk szeretettel jelentkezését.
Milyen formában tud csatlakozni a kampányhoz?
- Online módon
A kampányhoz való csatlakozás feltétele, hogy borászata rendelkezzen saját Facebook, Instagram vagy TikTok felülettel, ahol a kampány ideje alatt tudja népszerűsíteni saját buborékos termékeit az alábbi három kategória valamelyikében:
– Pezsgő, gyöngyöző- és habzóbor
– Fröccs (könnyű csendes borokból)
– Bor- és pezsgőkoktél
Ehhez a közösségi médiában használható online eszközcsomagot küldünk, a fenti kategóriákról készült, kampányüzenettel ellátott képanyaggal és egyéb social media tartalmakkal, hogy a közös üzenetet a saját csatornáin a borászatába, üzletébe, webshopjába történő invitálással tudja megjeleníteni.
- Arculattal ellátott eszközcsomagot igényelve
Amennyiben van vendégfogadásra, kóstoltatásra alkalmas tere, használja a „Buborékok nyara” üzenetet saját borászatában! Kínálja kedvenc könnyű csendes borait fröccsként vagy
ha készít pezsgőt, habzó-/gyöngyöző bort, illetve pét-natot, ajánlja ezeket a kampányhoz kapcsolódva vendégeinek, vásárlóinak. Ehhez arculattal ellátott eszközcsomagot postázunk, amelynek tartalma: 8 db különféle méretű tartós, feliratozható itallap, krétafilc, 1 db palack display és 1 db bejáratnál elhelyezhető invitáló matrica.
(Felhívjuk figyelmét, hogy az eszközcsomag igénylésének feltétele az 1. pontban részletezett, online módon is történő csatlakozás. A csomagok korlátozott számban állnak rendelkezésre, postázásuk a jelentkezés sorrendjében történik.)
Hogyan jelentkezhet?
- Első lépésként a borászat regisztrációja szükséges az alábbi jelentkezési linkrekattintva.
- Regisztrációját követően egy újabb emailben fogjuk kérni borászatának rövid bemutatkozását és néhány fotót, valamint információt az elérhető buborékos italairól. Az adatok és képek beérkezését követően borászata felkerül a kampány saját weboldalára, a www.buborekoknyara.huoldalra.
Az országos kampányhoz való csatlakozási lehetőség térítésmentes, azonban feltétele a küldött online és tárgyi eszközök használata a kampány ideje alatt, augusztus végéig, továbbá a bekért adatok és leírások időben történő megküldése.
Bízunk benne, hogy felkeltettük érdeklődését és szívesen csatlakozik az országos kampányhoz!
Kérdései esetén készséggel állunk rendelkezésére az mbu@me.gov.hu e-mail címen.
Bízunk a sikeres közös együttműködésben „Buborékok nyara” kampányunk keretein belül is!
Üdvözlettel:
a Magyar Bormarketing Ügynökség csapata