TÁJÉKOZTATÁS – A koronavírus járvánnyal kapcsolatosan megváltozott ügyfélfogadási rend
Tisztelt Hegyközségi Tagok!
2020. szeptember 2-ától a hegybírói ügyfélfogadási rend az alábbiak szerint változik:
Felhívjuk a hegyközségi tagok figyelmét, hogy a hegybírókkal előzetesen telefonon egyeztessenek időpontot és a szükséges igazolások, engedélyek, származási bizonyítványok kérelmeit e-mailen, vagy E-papír (epapir.gov.hu) formájában előzetesen küldjék meg a hegybíró kollégák részére. A hegybíró kollégák a dokumentum átvételére előre egyeztetett időpontban fogadják a hegyközségi tagokat az irodában, vagy alternatív átvételi lehetőséget (pl.: postai, vagy lakhelyen történő személyes átvétel) biztosítanak.
Továbbá tájékoztatjuk, hogy a hegyközségi irodában egyszerre csak ügyintézőnként (hegybíró, adminisztrátor) 1 ügyfél tartózkodhat, valamint a hegyközségi irodában a szájmaszk viselése kötelező!